e shtunë, 22 gusht 2009

AIM 7.0.8.15 Beta 5

Posted on/at 9:58 e paradites by Shkarko

AIM ® Të gjitha të shërbimit është mbajtur rreth ndihmuar ju në kontakt me buddies tuaj. Nëse ju jeni dërguar IMs, ose që bëjnë ndarjen e fotot një zë chat ne dëshirojmë që kjo të bëhet më mirë. Features include: Me shkëlqim të ri design: New buttons, new layout, ngjyra të reja, krejt të re! Na tregoni se çfarë mendoni tonë me shkëlqim ari e shohin dhe e re layout. Profilet, profilet, profilet: Connect with your buddies si kurrë më parë. Customize profilin tuaj, merrni informatat më të reja nga rrjetet e tjera sociale, dhe më shumë. Tani, që nuk do të humbasë një update të AIM. Statusi mesazhe në IM. :) Emoticons: Ju kërkuat, ne u përgjigjën. AIM Shpërthimi: IM miqtë tuaj, coworkers, ose të gjithë konsumatorëve në të njëjtën kohë, dhe nga të gjitha komoditet e juaj Buddy List. Më shumë goodies: Sign in si padukshme, Ctrl + F kërkimit tuaj për të Buddy List, Kërkoni web IM nga dritarja.

0 Komento edhe ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info