e shtunë, 22 gusht 2009

Firefox 3.5.2

Posted on/at 10:09 e paradites by Shkarko


Web-i është mbi të gjitha inovacioneve, Firefox dhe përcakton ritmin me dhjetra e veçori të reja për të ofruar një më të shpejtë, më i sigurt dhe i përshtatshëm i takojnë shfletimit në Web përvojë për të gjithë. User Përvoja. The enhancements të Firefox japin më të mirë të mundshme shfletimit në Web përvojë. I ri i Firefox smart location bar, affectionately njohur si "Bar mbresëlënës," mëson si njerëzit e përdorin atë, përshtatjen e preferencave të përdoruesit dhe duke ofruar pajisje ndeshjet më të mirë me kalimin e kohës. Ekzekutimi. Firefox është i ndërtuar në majë të fuqishme të reja gekon platformë, duke rezultuar në një të sigurt, më të lehtë për të përdorur më shumë personale dhe produktit. Sigurimit. Firefox ngre bar për sigurinë. I ri dhe malware fishimi mbrojtjen ndihmon mbrojtur nga viruset, worms, trojans Spyware dhe për të mbajtur të sigurt njerëzit në Web. Customization. Gjithkush përdor Web ndryshe, dhe përdoruesit e lejon Firefox browser rregulloje tyre me më shumë se 5000 add-ons.

0 Komento edhe ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info