e shtunë, 22 gusht 2009

Skype 4.1.0.141

Posted on/at 10:28 e paradites by Shkarko


Skype është software i bërë thirrje për njerëzit e tjerë në telefonat ose kompjuterat e tyre. Shkarko Skype dhe duke bërë thirrje për fillimin e lirë e gjithë bota. I bën thirrje me zë të shkëlqyer kanë cilësi dhe janë tepër të sigurta me end-to-fund encryption. Ju nuk kanë nevojë edhe për konfigurimin tuaj ose firewall router apo të tjera të rrjetit gear. Përveç kësaj ai nuk punojnë vetëm në Windows. Skype është edhe për Mac OS X, Linux dhe PDAs duke përdorur Pocket PC, me një look amtare dhe të ndjehen për çdo platformë. Duke folur, dërgimin e mesazheve të çastit apo edhe fotografi transfertat punës midis platformave të ndryshme si një hajmali. Skype quan - Skype i ka të gjitha tiparet e një telefon i zakonshëm është edhe aq më e lehtë për të menaxhuar tuaj telefonatat. Video e quajtur - shiqo kush jeni ju të flisni me të në të njëjtën kohë me të folur me ta. Shto dhe Skype SkypeOut kontakte - Shto kontaktet që përdorin Skype dhe ata të cilët përdorin telefonat e zakonshëm në mënyrë që ju mund të telefononi më shumë njerëz. Organizues grupe - grupi i kontakteve të caktuara nën emrat e tyre dhe ndajnë me kontaktet tuaja në mënyrë që ata të mund të bisedoni me ata shumë. Themelore dhe chat emoticons - kur nuk është i përshtatshëm për të thirrur, chat ose Instant Message (IM) kontaktet tuaja. Grupi chat - për të më e lehtë kur ai të mund të bisedojnë ose Instant Message (IM) të gjithë miqtë tuaj në të njëjtën kohë. Profili settings - ndryshojë mënyrën se si ju duket të botës dhe le pak njerëz dinë për ju. Konferenca e quajtur - bisedoni me më shumë se një mik në një kohë. Importo kontakte - kërko adresën tuaj për të gjetur librin e shokëve dhe familjes që tashmë kanë një emër Skype dhe fillimi i quajtur ato falas. View Outlook kontakte - thirrjen tuaj të parë dhe Microsoft Outlook ® shpejt dhe kontaktet direkt nga lista e kontakteve tuaja Skype. Dhe Quickfilter Speed Dial-- Skype gjeni kontaktet, bisedat e fundit dhe SkypeOut kontaktet shpejt dhe lehtë, pastaj hyjnë Skype emrin e tyre për të thirrur ata sa më shpejt.

0 Komento edhe ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info